close


Hear the sound of the breeze,as it rustles the dancing leaves--silver waves on the sea.
Wind, come and dance with me.Waving limbs reaching high,as they sway in the dancing trees,--rolling clouds in the sky,Wind, come and dance with me.

聽微風的聲音,當它在飛舞的樹葉中,沙沙作響,在海上銀色的海浪。風啊,來與我共舞,搖動四肢高高的揚起,如同他們在飛舞的樹林中舞動着,在空中滾動的雲彩。 風啊,來與我共舞。



I love the wind; I love the sea.I love the songs that I hear.When the wind comes to sing to me,Sing, graceful trees; dance, shining sea, Come, cooling breeze through the trees.Mighty wind, come and dance with me.Wind,come and dance with me. Come and dance with me.

我愛風、我愛海,我愛我聽到的歌,當風來對我歌唱時,唱吧,優雅的樹林;
跳吧,明亮的海洋。來吧,穿過樹林的冷風,強有力的風啊,來與我共舞。來與我共舞吧!



這是一首英文歌譯名《風啊,來與我共舞》歌詞意境優美,為演唱會加緊練習背譜與您分享。
秋天到了,走到哪裡風兒跟著到哪裡,這麼涼爽舒適的天氣,我好喜歡喔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lily花草世界 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()